Huisregels Finesse

Om goed en degelijk werk te kunnen leveren, zijn wij genoodzaakt om bepaalde regels te hanteren.  Zo kunnen wij de agendaplanning correct opvolgen zoals gepland.  Allemaal logische puntjes, maar we sommen ze graag nog eens voor u op. Indien u een afspraak boekt, gaat u automatisch akkoord met onze huisregels.

  • Bij online-boeking proberen wij zoveel mogelijk rekening te houden met de gevraagde medewerker. Hou er wel rekening mee dat wij ten allen tijde dit alsnog kunnen wijzigen door bepaalde omstandigheden. (ziekte, onverwachte afwezigheid)
  • Voor elke gemaakte afspraak, vragen wij u vriendelijk om op tijd te komen. Als elke klant op tijd komt, kunnen wij ons aan het tijdsschema houden en hoeft niemand te wachten.
  • Bent u door omstandigheden toch te laat, verwittig ons dan telefonisch zo spoedig mogelijk. Zo kunnen wij zien of er nog een mogelijkheid is voor uw geboekte behandeling.
  • Indien u een kwartier te laat bent, hebben wij het recht om de geboekte behandeling(en) niet te laten doorgaan of desnoods in te korten.
  • Een afspraak verplaatsen kan kosteloos tot 24u op voorhand. Gelieve hiervoor telefonisch contact op te nemen via ons centraal telefoonnummer: 0474/57 01 57
  • Een afspraak annuleren kan kosteloos tot 24u op voorhand.  Gelieve hiervoor telefonisch contact op te nemen via ons centraal telefoonnummer: 0474/57 01 57.
    U ontvangt hiervoor een waardebon die u kan ophalen in één van onze twee zaken. Deze waardebon is één jaar geldig.
  • Voor een niet nagekomen of niet tijdig geannuleerde afspraak (24u voor afspraak) zijn wij genoodzaakt om deze behandelingen aan te rekenen.
  • Onze gratis parking staat ter beschikking voor elke klant, die op dat moment in de zaak aanwezig is voor een behandeling. Zo heeft elke klant de kans om gebruik te kunnen maken van deze parkeergelegenheid tijdens haar/zijn bezoek aan onze zaak.
  • De actuele prijzen zijn de prijzen op de website. Oude folders kunnen soms nog rondcirculeren en het vraagt soms even tijd om de aangepaste folders tijdig en tegelijkertijd klaar te krijgen.
  • Al onze cadeaubonnen (en waardebonnen) zijn één jaar geldig. U hebt de keuze uit een cadeaubon voor de zonnestudio of het schoonheidssalon.  Onderling kunnen deze twee niet verwisseld worden.  Een cadeaubon voor het schoonheidssalon is wel geldig op onze beide locaties.
  • Hygiène vinden wij één van de voornaamste punten in onze branche. Daarom vragen wij om de basishygiène in acht te nemen indien u naar ons instituut komt.  Indien wij van oordeel zijn dat dit niet zo is, hebben wij het recht om de behandeling/klant te weigeren.
  • Indien u in het bezit bent van een cadeaubon van het schoonheidssalon, kan u ons contacteren via e-mail of whatsapp. Wij bezorgen u dan een kortingscode om deze bon online te kunnen gebruiken.
  • Gelieve er rekening mee te houden dat, wanneer u een gespecialiseerde voetverzorging boekt, er een meerkost zal zijn van één of meerdere technieken. Daar dit niet op voorhand geweten is welke zorg de klant nodig heeft, kunnen wij dat gedeelte pas aanrekenen op het moment zelf.
  • Gelieve er rekening mee te houden dat, wanneer u een behandeling voor kunstnagels of gellak boekt, er een meerkost kan gerekend worden indien er tips/sjablonen en/of versieringen geplaatst worden. Aangezien er niet op voorhand geweten is wat de keuze van de klant is, kunnen wij dat gedeelte pas aanrekenen op het moment zelf.
  • Indien iemand komt voor een behandeling voor gelnagels of gellak kunnen wij beslissen om één of meerdere nagels (voorlopig) niet te behandelen wanneer er vastgesteld wordt dat er naar alle waarschijnlijkheid een schimmel zou zijn aan die bepaalde nagel(s).
  • Inzake covid-19 vragen wij hierbij om de volgende extra maatregelen te respecteren, dit voor uw en onze veiligheid.:
  • Alvorens de behandeling te starten, vragen wij u om uw handen grondig te wassen of te desinfecteren. Daarvoor voorzien wij al het nodige.
  • Wij vragen aan elke klant om een mondmasker te voorzien en te dragen. Zonder mondmasker hebben wij het recht om de behandeling niet uit te voeren.  Hebt u zelf geen mondmasker bij, kan u deze bij ons aankopen aan €2,50/stuk (1 stuk per klant).
  • Wij vragen u om alleen te komen naar uw afspraak. Neem geen kinderen, partners of vriendinnen mee.  Bent u te vroeg, gelieve dan in de auto te wachten of nog een wandelingetje te maken. Enkel zo kunnen wij in tijden als nu zo hygiènisch mogelijk te werk gaan.
  • Zijn er toch andere klanten in de buurt, respecteer dan de afstand van 1,5 meter.
  • Voel je je niet goed of ben je ziek, verwittig ons dan zo snel mogelijk telefonisch.
  • Probeer zoveel mogelijk aanrakingen aan ogen, neus en mond te vermijden.
  • Hoest of nies in de holte van jouw elleboog of in een tissue.
  • Om hygiènische redenen zullen er momenteel geen drankjes aangeboden worden in de zaak.
  • Om tijd te besparen, om elke klant zo snel mogelijk te kunnen helpen en de hygiène zo correct mogelijk na te leven, vragen wij u om uw boekingen zoveel mogelijk online in te plannen.
Adres

Reepstraat 161D
9170 Sint-Gillis-Waas

Onze-Lieve-Vrouwstraat 22
9100 Sint-Niklaas

Telefoon & Whatsapp

0474 57 01 57

Schoonheidssalon Finesse © 2020.
Alle rechten voorbehouden.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.